Volba profilu
Aktuality
eShop pokusný
Naše produkty
Vyhledat objekt
Odkazy
Úpravy Kaskády dle verzí
Úpravy Kaskády dle oblastí

Elektronická i papírová korespondence a komunikace

Kaskáda - e-maily a faxy

eMaily a faxy

  • Přijaté i odeslané eMaily a faxy jsou v Kaskádě integritní součástí firemních dat, Kaskáda poskytuje vlastní klientské prostředí pro příjem a odesílání zásilek.
  • Automaticky jsou propojeny s organizacemi a osobami (adresáti, odesílatel), s předmětem příslušné komunikace.
  • Pouhým přetažením myší je lze propojovat s dalšími souvisejícími záznamy a tak si do budoucna zajistit, že je naleznete právě tam, kde potřebujete.
  • Každý eMail (nebo fax) je (bez ohledu na počet adresátů) uložen v systému pouze 1x, je sdílen všemi uživateli, všichni (pokud mají potřebná přístupová práva) vidí, jak byla věc řešena – např. odpověď, nově vzniklou objednávku, apod.
  • Veškerá eMailová komunikace je usnadněna používáním společné celofiremní báze kontaktů, elektronických i poštovních adres. Odpadá tedy neustálé pátrání po tom, který pracovník má/nemá platnou/neplatnou adresu obchodního partnera.
  • Samozřejmostí je podpora hromadných zásilek, využívající informace o kontaktech a jejich kategorizaci.
Kaskáda - telefonní hovory

Telefonní hovory

  • Telefonní hovor je další z druhů Komunikace
  • Hovor je možno plánovat, vkládat do kalendáře, pověřit někoho jeho vyřízením
  • O obsahu hovoru lze provést záznam, ten připojit k libovolným jiným (souvisejícím) záznamům Kaskády, díky tomu je informace snadno k dispozici tam, kde jí potřebujete.
Kaskáda - došlá i odeslaná papírová pošta

Došlá i odeslaná papírová pošta

  • Záznamem o došlé poště dochází k zakotvení informace v systému, následně lze záležitost předat řešiteli, sledovat průběh řešení.
  • Dopisy jsou automaticky číslované, připojené k odesílatelům/adresátům, k projektům, akcím, k libovolným souvisejícím záznamům.
  • Agenda papírové pošty splňuje požadavky, kladené na knihu pošty.
  • Odeslané dopisy lze nejen evidovat, ale přímo v Kaskádě tvořit jejich obsah, tisknout je, tisknout štítky nebo obálky, evidovat poštovní poplatky, tisknout podklady pro poštu v případě doporučených zásilek ...
  • Kaskáda poskytuje funkcianalitu, kterou nabízí samostatné aplikace pro práci s knihou pošty, zde je to však součást komplexu s mnohem širším záběrem.
Kaskáda - dotazníky

Dotazníky

  • Dotazníky představují takový druh záznamu, jehož strukturu lze uživatelsky definovat.
  • Slouží ke sběru určitých strukturovaných informací od respondentů, přitom vstup dat může provádět např. pracovník marketingu, realizující telefonický průzkum, nebo sami respondenti prostřednictvím webového rozhraní.
  • Dotazníky lze v Kaskádě kategorizovat a propojovat s libovolnými souvisejícími záznamy (marketingové akce, zájmové skupiny, produkty, …), předávat ke zpracování atd.
Kaskáda - správa kontaktů a adresářů

Propracovaný systém správy kontaktů a adresářů

  • Přehledná a aktuální báze kontaktních informací o veškerých partnerech vaší organizace je základem pro efektivní komunikaci s nimi a tedy také pro fungování efektivních obchodních vztahů.
  • Kaskáda umožní, aby každý užitečný údaj, který do systému vloží libovolný oprávněný pracovník, mohli ku prospěchu vašeho podnikání použít všichni další oprávnění pracovníci.
  • K jednotlivým organizacím a osobám se automaticky propojují veškeré záznamy, které s nimi souvisí, v prohlížeči kontaktu jsou pak okamžitě k dispozici informace o veškerých aktivitách, aktuálních záležitostech i o historii vztahů.
    U každé arganizace/osoby lze registrovat nejen kontaktní informace, ale také obchodní podmínky, bankovní účty, smluvní vztahy, libovolné další dokumenty ...
  • Díky internetovým technologiím lze „kliknutím“ ověřit informace o partnerech v obchodním rejstříku, systému ARES (nebo libovolných dalších), ověřit platnost DIČ, vstupovat na webové stránky příslušné organizace/osoby.

... a mnoho dalšího

Detekce Javascriptu proběhla. (?)
Návštěv webu: 114149.